I made this widget at MyFlashFetish.com.

Me N Him

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 12, 2011

Dunia..( Part 1 )

Hari ini 12/6/2011..Alhamdulillah Allah masih beri nafas dan ruang untuk aku hidup di atas muka buminya untuk melaksanakan segala suruhan dan meninggalkan larangannya.. Untuk di ingat semula kisah-kisah silamku banyak yg telah aku tempuh .Syukur Alhamdulillah apa yg terjadi selama hari ni adalah merupakan sebuah pengalaman yg berharga yang membuatkan aku lebih kuat dan matang..teringat sebuah kata2
"Kehidupan kita di dunia ini tidak menjanjikan satu jaminan yang berkekalan. Apa yang ada hanyalah percubaan, cabaran dan pelbagai peluang. Jaminan yang kekal abadi hanyadapat ditemui apabila kita kembali semula kepada Ilahi."..Kata2 ni yang banyak menjadi perangsang untuk aku terus kuat dalam melayari bahtera kehidupan dunia...Dugaan datang bertimpa2 ..tapi aku tahu aku kena kuat untuk org2 yg aku syg ...

No comments:

Post a Comment